Wednesday, February 11, 2009

Temasya Sukan SMKM II 2009

Salam,

Hari ni adalah hari Temasya Sukan Tahunan SMK Membakut II. Temasya ini dijalankan secara sederhana berbanding dengan tahun-tahun lepas. Nampak sederhana tetapi agak meriah... Sebab aper????....kerana guru-guru dan juga pelajar sekolah ni sporting giler.... tak hirau penat dan lelah mereka meneruskan juga acara sukan secara sederhana dan santai......

Brosur Temasya Sukan Sekolah yang cantik dan menarik disediakan oleh Pn Dgku Saadiah Ampuan Alimat, seorang guru yang kreatif dan amat cekap bekerja....bukan nak puji sesaje tau...itulah realiti sebenar cikgu yang dipanggil "ummi" oleh pelajar sekolah ini....

Kalau dah sukan biasa la...mesti ada lari-lari kan...
Nah pelajar dilepaskan oleh pegawai kejohanan

Penulis blog santai bersama ayam tambatan rumah Tok Janggut (kuning)

Ni apehal lak mamat ni.... Orang pilipin kali nih.... jangan mara aa....

Ni sorang lagi...bulat banar eh... pulangkan pingat amasku....

Ada lagi la plak .... mesti kes rindu boypren nih...

PK 1 turut turun padang....

Ni plak kecederaan semasa pertandingan. Dia tak bertanding, tapi pembantu pegawai kejohanan. Kecederaan di kepala sebab kena besi palang lompat tinggi... Wa...tinggi jugak lompatan pelajar sekolah ni aa....

Tadi tak nampak...ni nah...garis di kepala....sikit ja bah...biasa lah...anak jantan...

Ok la, kalau nak tunjuk gambar satu-satu memang tak muat dan banyak ruang nak pakai. Di bawah ada di sediakan slideshow sepanjang hari temasya sukan.... Harap dapat menonton kesemua gambar yang ada (apapun sori la, sbb jurugambar tak profesional). Jangan lupa berikan komen / ulasan dan reaksi anda.

Selamat bersantai...






5 comments:

Anonymous said...

x adil la penulis blog ni. muka dia ja yg ready, muka org lain sume hampeh...kesian tau

Norazman M.N. said...

Terima kasih kerana prihatin, saya akan ambil perhatian dan pengajaran...

Komen yang ikhlas....

Anonymous said...

bagus sangat la blog santai,bikin kita semangat untuk memajukan sekolah kita yng cantik....

Norazman M.N. said...

Terima kasih...segala pujian hanya layak untuk Allah... anyway thanx again...
Teruskan bersantai....

Anonymous said...

hehe...syok....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails