Friday, May 1, 2009

Selamat Hari Pekerja...

Kambing pun sonok dapat cuti hari ni...he...he...he...
Salam,

Alhamdulillah cuti hari ni...Selamat Hari Pekerja kepada diri sendiri dan semua para pekerja samada yang sedang bekerja atau sedang bercuti....cadangan nak ke Pulau Tiga terpaksa dibatalkan. Semalam dapat SMS "amaran angin kencang dan ombak dijangka bertiup 40 - 50 knot dan ombak setinggi 5.1 m. Segala kesulitan amat dikesali..." So, agak terkecewa la sikit hari ni sbb dah lama perancangan nak ke Pulau Tiga anjuran Kelab Guru SMK Membakut II nih...apa boleh buat, terpaksa la tangguh dulu....

Gambar kambing kat atas tu saja-saja dibubuh situ menunjukkan bahawa seronok hari ni cuti dan bukan bermaksud pekerja macam kambing plak....Kene beri penerangan sejelas-jelasnya kat sini khas buat pengunjung blog ni yang sengaja mencari kesalahan dan keburukan orang. Bila masuk sini samada baca atau tidak sentiasa nampak yang negetif jer...tak pernah nak menilai perkara positif atau benda baik yang ada sini. Suka menjadi PENYUCUK dan PELAGA orang lain. Memang takde kerja lain....Khas buat penyucuk2 dan palaga2...bukalah minda dan carilah informasi dan ilmu yang dikongsi di blog ini....

Apa pun kepada semua pengunjung terima kasih kerana menjadi pelawat setia mengikuti dan berkongsi maklumat di sini. Semoga dapat memberi manfaat dan harap semua pengunjung blog ni berada dalam keadaan ceria selalu....

Sebelum terlupa...setinggi penghargaan buat pemberi komen di posting panas di bawah. Komen anda semua memberi motivasi yang sangat baik buat diri ini....terima kasih banyak...

Selamat santai....




5 comments:

Anonymous said...

betul2 hot ni blog ustaz....sabar ye.From : mantap

Takilala said...

huhuhu... tak habis2 kan dengki mendengki, cucuk menyucuk, laga melaga. gila gila gila gila (gelimat rules!!)

Anonymous said...

Happy Labour's day...hopefully everything will b ok at school soon.....have a nice day.

Anonymous said...

Setahu saya keadaan kat skolah aman damai jer..Tak ada pulak sesiapa yang menyucuk sesiapa..apa lagi menjadi batu api jauh sekali
Mungkin perasaan kau saja bah itu..
Bagus lagi kita tambahkan ilmu di dada dgn membaca petikan berikut:

http://haninasution.blogspot.com/2009/03/peraturan2-pegawai-awam-kelakuan.html

Norazman M.N. said...

Salam, buat semua pengunjung blog santai. Memang tidak dinafikan keadaan sekolah sangat aman dan damai. Banyak aktiviti dapat dijalankan dengan lancar dan penuh jaya. Tak percaya layarilah blog santai untuk keniknatan bersantai di alam maya.....Mungkin sesetengah pengunjung sahaja tidak selesa dengan adanya blog santai...terpulang pada masing-masing menilai....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails