Thursday, April 30, 2009

PANASSSS......

Salam,

Fuhhhhsss...PANAS sungguh hari ni.....

Selamat santai....

17 comments:

yusman said...

hot....hot....org putih
ron...ron.....org siam
kena mandi ni..

Anonymous said...

staz panazz....tlg kipas bly tak...??? Nape org lain tak panazz pn....plik ni...dorang tkt kut....!!!!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

saya kagum dan sokong ustaz norazman, begitulah ciri ustaz sejati yang kita cari

nibungku said...

panas tu..panas jugak...
cuma payung utz payung besor kut..
....gua cuma mnt dgn juli..la

eh... salamleh ka

Takilala said...

huhuhu..bunyi mcm best je ni.

Anonymous said...

Berani kerana benar...itulah prinsip Ustaz Norazman yang saya kenali...teruskan menabur bakti demi kebaikan buat anak didikmu...anggap semua yang terjadi sebagai ujian dari Allah. Sesungguhnya Nabi Muhammad menempuh laluan yang lebih sukar dalam dakwahnya.... from : kandamu

Anonymous said...

You made a good decision yesterday...really proud of you. yes,Face2face is a good way to let the people can understand each other and also can find the alternative to overcome the problems..Unlike some person, just know to scold people and always find people's mistake..How can we improve our behavior without a good adviser...true o not???? Actually I totally agree with you opinion ( Tegur secara Hikmah). Ustaz, be relax yer and dont give up.. GOD know All..From: Pemantau of membakut

Anonymous said...

ustaz, kami sokong ko..From majority of SMK MEMBAKUT II

Norazman M.N. said...

Thanx to all... Sy tidak berniat menjadi hero atau orang jahat di sekolah. Apa yang dibuat ikhlas kerana ALLAH.

Kesatuan fikrah adalah penting untuk mencapai apa saja objektif. Nak membina tamadun kita kena bersatu bukan berpecah belah. Mari kita sama-sama banteras perosak keharmonian di sekolah kita...

Cari kebenaran bukan cari kesalahan....

Anonymous said...

ya, seek the truth...good

Anonymous said...

lanzNY : "dalam banyak2 cerita ko bulan nih, aku paling suka cerita hari ni... panasss sungguh ceita nihr"

juLia de wHitesiLk said...
This comment has been removed by the author.
nibungku said...

sebelum kata orang baik tengok diri dulu.....itu la manusia kalau nak memburukan org terllu pantas tak ngok lagi kelemahan sendiri.
ako tu nuan banar,lati bana, sik sanggop nganga biak kamik jahat tu.

juLia de wHitesiLk said...

" Ilmu manusia itu tidaklah mampu meneroka perkara-perkara yang ghaib tersembunyi dalam jiwa manusia itu sendiri. Hanya Allah Yang Maha Mengetahui hakikat diri manusia ciptaanNya "...

tambuakar said...

assalamkm.w.w.... kena salam penuh,org kata ....bukan saya kata...(pinjam kata-kata acappan).kalau salam tak penuh itu namanya salam yahudi...betul ker.....
Teman baru saja singgah BERsantai....terfikir pula nak kongsi cerita...lagenda...soal percaya atau tidak bukan tujuan penulis cuma saja MeNyAnTaIkaN minda. Legandanya tentang TAMBUAKAR...perkataan yang sinonim dengan kepercayaan masyarakat Brunei ( dulu-dulu )baik masyarakat yang tinggal di sepanjang pantai barat Sabah,termasuk Labuan juga jiran kita negara Brunei D.S.Menariknya tentang Tambuakar ini,ia sejenis binatang yang tidak dapat dikenalpasti rupa,bentuk atau spesis asalnya...ia merupakan binatang yang tinggal di air dengan penuh teka-teki dan penuh dengan penyamaran serta muslihat. Menariknya lagi ia boleh menjadi anakhonda ( istilah brunei kami ),naga,buaya,ular berwarna tembaga pokok rumbia yang terapung seolah-olah hanyut, atau kayu balak. Sebenarnya TAMBUAKAR tidaklah ganas ,tetapi apabila ia terancam ia akan lebih ganas sehingga membunuh mangsanya.Belum ada sejarah lagi spesis ini dapat ditangkap kerana ia binatang yang bijak menyelamatkan diri.Sebanarnya banyak lagi keistimewaan binatang ini. Penulis terpaksa berhenti kerana malam semakin menghampiri umur paginya.Jika ada sebarang maklumat tambahan maupun pembetulan terutama rakan- rakan brunei atau orang Brunei D.S bolehlah berkongsi cerita.Bukan apa saja sembang bersantai.Sekian..jumpa lagi.

Norazman M.N. said...

Terima kasih tambuakar berkongsi informasi panjang lebar mengenai bahasa Brunei...nanti saya masukkan posting beberapa perkataan Brunei yang saya belajar dari pelajar saya....saya meminati bahasa Brunei kerana ianya sangat unik.... terima kasih sekali lagi dan teruskan bersantai dengan blog santai....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails