Sunday, May 24, 2009

Selamat Pengantin Baru Cikgu Eng

Selamat Pengantin Baru Eng dan Azrey

Salam,

Hari Sabtu lalu selepas waktu persekolahan ganti (ada peperiksaan semester 1) kami beramai-ramai satu sekolah pergi ke Majlis Perkahwinan Cikgu Lee Swee Eng dan Azrey di Beaufort. Memang majlis simple tapi meriah bangat. Maklumlah, Cikgu Eng ni mesra alam dan baik orangnyer. Boleh dikatakan hampir semua rakan guru turun memeriahkan suasana.


Dari kiri Cikgu Rosley, Cikgu Nasip, Cikgu Kabul, Cikgu Yusman,
penulis dan isteri, hujung sekali Emi (isteri Cikgu Yusman)
dan Si Adam budak manja...

Si Akramie jadi cameraboy

Yang nampak mata jer tu Cikgu Manap kut....


Sampai di taman perumahan dekat petronas Beaufort tu kami berkumpul dulu tunggu kengkawan lain...biar ramai baru meriah kan....rupanya ramai jugak dah geng-geng bujang tiga (sebab tak bawak bini masing-masing) tunggu kat bawah pokok. Cikgu Yusman dan penulis bawak keluarga masing-masing (sebab lepas tu terus ke KK, hantar kawan ke KKIA)

Sempat ambik gambar kenangan dengan pengantin

Majlis sungguh meriah dan sangat unik......Apa yang menariknya ialah kaum keluarga Cikgu Eng yang datang ada yang Chinese dan ada yang dah convert (Muslim). So, tak ragu-ragu lagi nak makan jamuan tu sebab tuan rumah memang dah memahami situasi semasa sebab ada tetamu Muslim bahkan keluarga mereka sendiri ramai juga yang muslim...maknanya makanan tu memang halal dan khabarnya di masak bersama secara gotong-royong (kalau salah tolong bagitau ek...)

'Pose' manjer Cikgu Eng dan suami

Nampak manjer dan manis plak Cikgu Eng ni masa majlis tu...tengok la gambar tu...nampak jer kamera terus posing meraikan cameraman/woman....Si Azrey tu pun sporting jugalah...memang dah kenal dari tahun lepas lagi masa meraikan sepupunya kawin di Dewan Pak Musa Beaufort....masa tu Eng orang paling sibuk menguruskan majlis sepupunya tu dan kami plak buat persembahan kulintangan...sekarang giliran dia plak kan...

Semoga berbahagia selalu dan semoga perkahwinan kekal hingga ke anak cucu. Cikgu Imelda tunggu giliran plak lepas ni...Sok sekolah boleh ngusik-ngusik Cikgu Lee Swee Eng...jangan mara aa Eng...

Selamat santai...


7 comments:

Anonymous said...

wah, mesti c eng mengalami SYurga life ni...eng,tahniah!!! from: Mantap

Takilala said...

ko bila nak kawen mantap? jgn ko pakai gunting dah la mantap oii.. huhuhu
omedeto Eng.
Akrami ambik gambar ke kanan sgt. x nmpk baju oren. huhuhu.
yg nmpk mata tu sah, SIR Manap diraja.

Anonymous said...

Takilala: sy masi muda bah, ko sponsor duit la lg cepat i kawen,ala , gunting 2 lebih sesuai dgn ko je, x sesuai dgn ku.. kecik molek x smestinya suma kecil, msti ada yg UNIK.... KECIK MOLEK, TETAP BERILMU, PANTANG DICABAR...huhuhuhuh. From: mantap

Tuan rumah santai said...

KECIK MOLEK, TETAP BERILMU, PANTANG DICABAR... macam ganazz aa Mantap ni... 18 SG nih...

Anonymous said...

waH meRiaHnya...
"SELAMAT PENGANTIN BARU MISS ENG"...
cpaT2 dpt anaK erK...
sePadaN laa...
sHoMeL bTul miSs`enG....
Hihi....
Moga2 baHagia heNdaKnya....
FroM:
buDak NakaL 3 aS_syaFie
&
prinCeSs_suLyaNa(^_^)

Tuan rumah santai said...

Salam buDak NakaL 3 aS_syaFie & prinCeSs_suLyaNa(^_^...lama tak nampak...sibuk study ker...exam dah abis...da dapat result ker...???

MizBeLL said...

bagai kerang di belah dua..
sama padan..
sama cantek..
pabila di cantum,
sempurna..
tiada sumbing..
tiada lobang..
keren benget~
hehek..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails