Thursday, April 9, 2009

Tahniah Ustaz Rusli Mohd Rasyid...!!!

Saat-saat akhir sebelum meninggalkan SMK Membakut II

Aksi lucu Ustaz Rusli yang sporting sewaktu sukaneka sempena Hari Guru 2004

Nostalgia sewaktu Hari Guru 2004
Salam,

Sedih bercampur gembira..... sedih kerana kita kehilangan seorang sahabat yang akan meninggalkan sekolah, juga seorang Ketua Panitia Pendidikan Islam yang sentiasa cool n steady....gembira dan tahniah untuk Ustaz Rusli kerana menerima tawaran kenaikan pangkat sebagai Ketua Bidang di SM St. Patrick, Membakut.

Selamat bertugas di tempat baru.... Habisla guru PAI kena cover waktu Ustaz Rusli. Nak tunggu guru ganti yang baru ntah bila nak masuk....hmmm bertambahlah waktu mengajar. Tapi takpe la ustaz, harap-harap cepat-cepat la ada ustaz atau ustazah baru masuk. Kalu tak semfut jugak nih...takkan nak suru Mr. Lain ajar PAI lak....

Rupanya hari ni hari terakhir Ustaz Rusli bertugas di sini. Nape takde buat majlis ekk...??? Takde yang perasan ker...takkan takde yang tau kut Ustaz Rusli last ari nie....

Takpe la ustaz oi...kami masih boleh lagi jumpa ustaz kat taman nih...camana ngan orang lain...??? dah abis mintak hampun mahap ker...??? Walau apapun sekali lagi tahniah diucapkan dan selamat bertugas di tempat baru dengan suasana baru...Ampun maaf dipinta sekiranya ada salah dan silap.....

Selamat santai....

2 comments:

Takilala said...

Ustz Rusli:
Tahniah.

Abg Santai:
Jadual anda 25 waktu..huhuhu

MizBeLL said...

jmpa lg ustz rusli...
huk3..
x smpat mnta ampun
&& maaf kat ustz..
sy bdk nkl..
x dengar ckp..
dengar kata je..
hek3..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails