Saturday, May 23, 2015

Pelik & menarik...



* Penolak tuntutan : Keputusan adalah tidak tipikal. Hasil individu berbeza-beza.

Antara banyak-banyak gambar malam tadi, gambar ni memang menarik perhatian saya.

Selepas selesai majlis, kami buat focus grup, kemudian saya mengiringi sahabat sentral sihat saya untuk bergerak pulang.

Tiba di lobby sahabat saya Coach Khubaid & Coach Abduh geram tengok seluaq besaq saya, depa masuk berdua dalam tu....muat....!!!

Kemudian nak cuba masuk baju lama saya pulak....terkezut saya....muat jugak....!!!!

Hakikatnya itulah saiz saya dulu dengan berat lebih 130kg pada masa itu. Lepas hilang berat badan 65kg ni saya terbayangkan saya bawak beban sebelum ini sebanyak 6 kampit beras 10kg dan sekampit berat 5kg ke hulu dan ke hilir.

"Saya terperangkap dalam diri sendiri, banyak perkara saya tak boleh buat, hanya dapat tengok saja dari kejauhan. Sejak dari itu, saya bertekat saya mesti berubah...dan Alhamdulillah Allah izinkan dengan Herbalife".

Anda boleh kongsi kisah saya, semoga anda dapat inspirasi untuk berubah.

Jika anda atau ada kenalan anda yang tetiba terdetik nak mintak bantuan saya sebagai coach anda boleh hubungi saya melalui cara berikut...

Norazman Md Noh
+6019-5800065

IG : www.instgaram.com/norazmanmdnoh

Fan Page : www.facebook.com/NorazmanHerbalife

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails