Tuesday, May 5, 2015

Berapa lama nak kurus macam saya...?



Saya ambil masa hampir 3 tahun untuk berubah. Ia satu proses yang lambat yang perlu saya lalui. Saya tak perlu tergesa-gesa untuk berubah atau mengikut kehendak orang lain.

Hasilnya, Alhamdulillah...jerih-perit yang dilalui amat berbaloi. Banyak masa dan tenaga dikeluarkan untuk mencari ilmu pengetahuan sebelum melakukan perubahan.

Bila ditanya soal kekuatan, saya hanya boleh jawab ia mesti datang dari dalam diri. Jika ia datang dari luar ia tidak akan bertahan lama...

Tidak perlu ikut cara sesiapa, saya hanya ikut cara saya berdasarkan ilmu & pengalaman yang dikutip dari training, seminar, perjumpaan dan sebagainya...

Nak seribu daya, taknak seribu alasan...

Jika anda nak berubah, wasap saya mana tahu saya boleh kongsi jalan dengan anda....anda yang huat keputusan....itu saja cara saya boleh tolong anda...





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails