Wednesday, May 6, 2015

Kisah baju besar


* Penolak tuntutan : Keputusan adalah tidak tipikal. Hasil individu berbeza-beza.



Ni gambar baju rasmi korperat sekolah lama saya
Tempah khas untuk semua staff

Bila tengok balik rasa macam tak percaya
Besar gedabak
Itu pun dah stail potongan nampak kurus line putih tepi
Tukang jahit pun geleng kepala sebab dia rugi kain
Harga bayar sama...

Saya nak hantar repair
Kecilkan bahagian tepi
Tapi sebab kena buang banyak sangat
Lebih 10 inci kiri dan 10 inci kanan
Kedai jahit tak sanggup repair
Takut rosak baju

Semua tu adalah cerita saya
Pengalaman sebenar
Melalui tranformasi
Turun berat badan 65 kg
Dengan nutrisi Herbalife
Cuma masa gambar ni saya baru turun 53kg

Saya pasti
Ramai yang seperti saya
Dapat manfaat sama
Saya dah masuk tahun ketiga
Badan makin sihat dan selesa
Senang nak ke sini ke sana

Sekadar perkongsian
Bila tengok gambar baju lama...

Kongsilah jika bawa kebaikan
Tidak perlu minta izin
Sama-sama kita kongsi pahala

Norazman Md Noh
+6019-5800065

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails