Tuesday, March 24, 2009

Kayu tembus kaki (18 SG)

strange world
Salam,

Kayu ni amacam boleh tembus kaki ni.... kepada yang tek boleh tengok jangan tengok, nanti pengsan ....sapa nak angkat.... bukan aper, saja jalan-jalan di alam maya jumper lak mamat ni sambil tunjuk peace..... So, peace balik la kat mamat tu....

strange world

strange world

strange world

Amacam.... ada rasa ngilu-ngilu tak.... Peace bro.... peace no wood...

Selamat santai....


3 comments:

Reds said...

Dia ni agaknya suka buat benda2 yg pelik...

Anonymous said...

Sengaja jer dia cucuk kaki dengan kayu tu... takde kerja nak buat...

Takilala said...

Bleh buat cover album ni kategori Goregrind!! Huhuhu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails